Windows 7'de dosyaları yedeklediğinizde "0x80070057" hata iletisi (ÇÖZÜMÜ)

Windows 7'de dosyaları yedeklediğinizde "0x80070057" hata iletisi (ÇÖZÜMÜ)

Windows 7 çalıştıran bir bilgisayarda Windows Yedekleme'yi kullanarak dosyalarınızı yedeklediğinizde, yedekleme başarısız olur ve şu hata iletisini alırsınız:


----------------------------------------------------------
Bir iç hata oluştu: Parametre hatalı: (0x80070057)
----------------------------------------------------------------------

Çözüm:
Yöntem 1: Ondalık simgesi ayarını değiştirin

Ondalık simgesi '.' (nokta) olarak ayarlanmamışsa bu sorun oluşabilir. Bu, Almanca (Almanya) gibi, İngilizce (ABD) dışındaki dil ve yerel ayarlarda yaygın bir durumdur.

 Ondalık simgesi ayarını değiştirmek için aşağıdaki adımları uygulayın:
  1. Denetim Masası'nı açın, Saat, Dil ve Bölge'yi, ardından Bölge ve Dil'i tıklatın.
  2. Biçimler sekmesini ve ardından Ek Ayarlar'ı tıklatın.
  3. Ondalık simgesi alanına . (nokta) yazın ve ardından Tamam'ı iki kez tıklatın.
  4. Bilgisayarı yeniden başlatın.

Not;Bazı üçüncü taraf yazılımlar bilgisayarın çalışma zamanı yerel ayarında değişikliklere neden olabilir ve Denetim Masası'ndaki ayarı geçersiz kılabilir.

Yöntem 2: Bir kayıt defteri anahtarı değeri ekleyin

Uyarı Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni veya başka bir yöntemi kullanarak kayıt defterini hatalı olarak değiştirirseniz önemli sorunlar oluşabilir. Bu sorunlar, işletim sistemini yeniden yüklemenizi gerektirebilir. Microsoft bu sorunların çözülebileceğini garanti etmemektedir. Kayıt defterini değiştirmek kendi sorumluluğunuzdadır.
    Yöntem 2'yi sizin adınıza gerçekleştirmemizi isterseniz, "Benim adıma düzelt" bölümüne gidin. Sorunu kendiniz gidermeyi tercih ediyorsanız, "Kendim düzeltmek istiyorum" bölümüne gidin.

(Benim adıma düzelt seçeneği)

Notlar
  • Bu sihirbaz yalnızca İngilizce olabilir. Ancak otomatik düzeltme, Windows'un diğer dil sürümleri için de çalışmaktadır.
  • Sorun olan bilgisayarda değilseniz, Düzelt çözümünü bir flash sürücüye veya CD'ye kaydedin ve sonra sorunun yaşandığı bilgisayarda çalıştırın.
  • Ardından "Bu işlem sorunu düzeltti mi?" bölümüne geçin.
(Kendim düzeltmek istiyorum seçeneği)

  1. Başlat  düğmesini tıklatın, Programları ve dosyaları ara kutusuna Regedit.exe yazın ve ardından ENTER tuşuna basın.
  2. Aşağıdaki,kayıt,defteri,alt,anahtarını,bulup,tıklatın: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\System 
  3. Düzen menüsünde Yeni'nin üzerine gelin ve ardından DWORD Değeri'ni tıklatın.
  4. CopyFileBufferedSynchronousIo yazın ve ENTER tuşuna basın.
  5. CopyFileBufferedSynchronousIo değerini sağ tıklatın ve ardından Değiştir'i tıklatın.
  6. Değer verisi kutusuna 1 yazın ve Tamam'ı tıklatın.
  7. Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nden çıkın.


Hepsi bu kadar en son olarak sorunun giderilip giderilmediğini denetleyin. Sorun düzeltilmişse bu bölümle işiniz bitti demektir.
Eray Güzel

2010 yılı ve sonrasında video oyunları sayesinde bilgisayar ile haşır neşir olmamın yanı sıra araştırıp doğru bilgileri siz değerli dostlarıma blog sayfam aracılığı ile aktarmak ve bilgi paylaştıkça artar ilkesini benimsemiş biri olarak hayatımı sürdürmeye devam etmekteyim.

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski