Minecraft 1.17 "Java Virtual Machine Launcher" Hatası Çözümü

Minecraft 1.17 "Java Virtual Machine Launcher" Hatası
Minecraft 1.17 "Java Virtual Machine Launcher" Hatası

Minecraft 1.17 sürümü kısa bir süre önce çıkmasına rağmen ben ve çoğu arkadaş 1.17 sürümüne güncelledi ve oyunu açmaya çalıştığında "Java Virtual Machine Launcher" adlı bir hata pencere ile karşılaştı.Araştırmalarıma rağmen kısa sürede sonunda çözdüm sorunu.

Sorunun en büyük kaynağı bilgisayarımıza kurduğumuz java sürümü ile alakalı olduğunu söylemeliyim.Daha önce çoğu kişi java 7 veya java 8 sürümü kurarak rahatlıkla oyunu açıp oynayabiliyordu ancak Minecraft ekibi 1.17 sürümünden sonra değişikliğe giderek bunu java 16 sürümüne uyarlı hale getirdi.Bunun en büyük nedeni ise daha iyi görsel deneyim ve gerçekçilik katması olarak açıklanmıştı.Gelelim sorunun çözümüne;

Java Virtual Machine Launcher
Java Virtual Machine Launcher 2.Hata Penceresi
"Java Virtual Machine Launcher" Hata Penceresi

  • İlk olarak eski java sürümlerini kaldırın onun için windows arama kısmına Program Ekle veya Kaldır yazarak gelen ekrandan java programlarının tümünü kaldırın.Eski sürümleri kaldırma nedenimiz yeni kuracağımız java ile çakışmasını engellemek.
Program Ekle veya Kaldır
Program Ekle veya Kaldır


  • Sonra buradan Windows 10 64 bit işletim sistemini kullananlar için işaretlemiş olduğum java16 sürümünü indirin.Sizin işletim sisteminiz ne ise ona göre indirirsiniz.
Windows 10 java 16
Windows 10 java 16

  • İndirmiş olduğunuz exe dosyasını açarak kurulum yapın.Kurulum oldukça basit onun için kurulumu anlatma gereği duymadım.Eğer kurduktan sonra hala oyun açılmaz ise bana ulaşın başka çözümler bulalım beraber.

WİNDOWS 10 64 BİT JAVA 16 İNDİR

Bu arada dosyada virüs vs. birşey yok güvenle indirip kurabilirsiniz.Aynı dosyayı bende indirip kurdum.Herkese iyi oyunlar diliyorum.

Eray Güzel

2010 yılı ve sonrasında video oyunları sayesinde bilgisayar ile haşır neşir olmamın yanı sıra araştırıp doğru bilgileri siz değerli dostlarıma blog sayfam aracılığı ile aktarmak ve bilgi paylaştıkça artar ilkesini benimsemiş biri olarak hayatımı sürdürmeye devam etmekteyim.

1 Yorumlar

  1. Gerçekten işe yaradı.Sorunsuz bir şekilde açıldı oyun.Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski