Windows 7 Update 80072EFE Hatası ve Çözümü

Windows 7 Update 80072EFE Hatası Çözümü

   Geçenlerde elime MSİ VR601 isimli laptop düştü.İçerisinde Windows 7 professional 32 bit işletim sistemi kuruluydu.Hali hazırda benimde elimde Windows 7 orjinal format diskim vardı temiz kurulum yaptım ancak baktım ki güncellemeleri denetle dediğimde 5-10 saniye arama yapıyor ve 80072EFE kod hatası veriyordu.Uzun süre uğraştım tekrar tekrar format attım olmadı.Malum bildiğiniz üzere Microsoft artık Windows 7 işletim sistemleri için desteğini kesti acaba dedim o yüzden mi güncelleme almıyor.

Neyse sonunda service pack 1 yükledim tekrar denedim yine aynı hata kodunu verdi.

80072EFE Hatası

En sonunda microsoft'un sitesine denk geldim aşağıya eklemiş olduğum resimdeki windows 7 SP1 x86 (32 bit) isimli ufak boyutlu programı masaüstüne indirdim ve sağ tık yaparak yönetici olarak çalıştırdım.

Siteye gitmek için tıklayın.

NOT:İşletim sisteminiz 64 bit ise x64 versiyonunu,32 bit işletim sistemi ise x86 yazanı indirmeniz gerekmektedir.Sistem'in kaç bit olduğunu öğrenmek için Bilgisayarıma sağ tık yaparak özelliklere girin ekranda yazar.

Stand-alone packages for Windows 7 SP1 and Windows Server 2008 R2 SP1

Kurulum kısa sürdü ve update kısmına gelerek tekrar güncellemeleri kontrol et dedim yaklaşık 10 dakika bekledim ve sorun ortadan kalktı.Umarım sizede yardımcı olur bu anlattıklarım.

Windows 7 Update
Eray Güzel

2010 yılı ve sonrasında video oyunları sayesinde bilgisayar ile haşır neşir olmamın yanı sıra araştırıp doğru bilgileri siz değerli dostlarıma blog sayfam aracılığı ile aktarmak ve bilgi paylaştıkça artar ilkesini benimsemiş biri olarak hayatımı sürdürmeye devam etmekteyim.

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski